profile cover

کارمندآن : نرم افزار نظارت و مدیریت بر کارمندان

نرم افزار کارمندآن - نرم افزار نظارت بر کارمندان و نظارت در دورکاری

در اروپا اخیرا قانونی تصویب شده است که کارفرمایان می توانند در تایم اداری بر فعالیت های اینترنتی کارمندان خود نظارت کنند و کارمندا خق اعتراض ندارند

قانونی بودن نظارت بر فعالیت اینترنی کارمندان در ارویا

آپدیت اکتبر 2020 ویندوز ۱۰ چند هفته پیش دردسترس قرار گرفت و بررسی‌ها نشان می‌دهد این نسخه از سیستم‌عامل محبوب ردموندی‌ها مشکلاتی دارد.

مشکلات آپدیت اکتبر 2020 ویندوز ۱۰ مایکروسافت

KPI مخفف عبارت Key Performance Indicator است و اشاره به سنجش عملکرد دارد؛ مفهومی که به طور مستقیم با اهداف شرکت یا سازمان در ارتباط است.

KPI منابع انسانی چیست؟ و KPI  چگونه محاسبه می شود

یکی از مدل‌های شایستگی رایج در سازمان‌ها مدل شایستگی SHRM است. این مدل که یکی از جامع‌ترین مدل‌های شایستگی است، ۹ شایستگی لازم را برای مدیر منابع انسانی معرفی می‌کند. این شایستگی‌ها بر اساس دانش، مهارت، توانایی‌ها، ویژگی‌های شخصی و تجربیات برای ایفای موفقیت‌آمیز نقش در فرد شکل می‌گیرد.

مدل شایستگی SHRM چیست ؟

اکثر مدیران با توجه به مسئولیتی که دارند و وابستگی این مسئولیت به درست کار کردن کارمندان زیر مجموعه خود ، دوست دارند و نیاز دارند عملکرد کارکنان خود را زیر نظر بگیرند.

نظارت بر کارمندان بصورت ذره بینی ! بله ؟ خیر؟

نرم افزار کارمندان یک نرم افزار نظارتی بر سیستم های کامپیوتری است ، بر این اساس هر دسته کاری که کار انها با سیستم ها کامپیوتری است می توانند از این نرم افزار در سازمان خود استفاده نمایند .

نرم افزار کارمندان برای چه مدیرانی مناسب است ؟

آیا خرید و راه اندازی سامانه کارمندآن برای شما و سازمان شما مفید است و با راه اندازی این سامانه چه مقدار با افزایش بهره وری خواهید داشت

توجیه پذیری اقتصادی  خرید سامانه کارمندآن

با نصب نرم افزار پایدن بر روی سیستم کارمندان ، اطلاعات مرتبط به کیفیت کار آنها به سامانه ارسال می شود و مدیران می توانند اطلاعات دریافتی را بررسی و مشاهده نمایند

نرم افزار کارمندآن چگونه کار می کند ؟

چطور کارمندان خود را در زمان دورکاری مدیریت کنید؟ با شیوع گسترده ویروس کرونا، بسیاری از شرکت‌ها و دانشگاه‎ها از کارمندان خود خواسته‌اند تا از طریق دورکاری به فعالیت‌هایشان بپردازند. برای بسیاری از افراد این اولین بار است که در خانه و به‌دور از مدیران و دیگر همکارانشان کار می‌کنند.

چالش دورکاری برای مدیران

اصطلاحی که چند وقتی است زیاد شنیده می شود و برای مدیران یک راهکار مدیریتی فوری برای ادامه فعالیت سازمان خود می شود

دورکاری چیست ؟

دورکاری پیده ای است که در چندسال آخر در جامعه های مختلف مطرح شد و شرکت ها و سازمان های مختلف به عنوان یک استراتژِی خیلی دور به آن نگاه می کرد ، بیماری کرونا این دیدگاه خیلی دور را به یک استراتژی فوری تغییر داد .

دورکاری ماندنی است ، برنامه ریزی کنید !
سامانه نظارت بر دورکاری کارمندآن

نکات مهم مدیریتی

منبع : تیم محتوا کارمندآن

هر توانایی در انسان نیاز به رشد و تکمیل شدن دارند حتی اگر ذاتا مدیر هستید باید نکات مهم این توانایی را یادبگیرید

نکات مهم مدیریتی

درخت محصول تولیدی مشمول اجزای اولیه و بخش هایی است که در ساخت یک محصول نهایی قابل فروش به کار می رود. این درخت محصول شامل مقادیر اولیه مواد مورد نیاز برای بسته بندی کالا قبل از ارسال برای مشتری می باشد.

درخت محصول مهندسی BOM

حسابداری انبار به مجموع عملیاتی که جهت مشخص کردن قیمت موجودی انبار صورت می گیرد گفته می شود.این عملیات شامل مشخص کردن قیمت اسناد وارده به انبار و اسناد صادره از انبار می باشد. برای محاسبه بهای کالای صادره ابتدا باید وارده های انبار تعیین قیمت گردد.اسناد وارده انبار خود به چند بخش تقسیم می شوند.

انبارداری را بیاموزیم